ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

عشق های مامان

روز مادر

1393/2/1 10:07
نویسنده : لیلا
156 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز مادر بود یک روز بیادموندنی برای من

آیفرم تمام پولهای عیدیش رو جمع کرده بود وهر روز براشون یه برنامه داشت یه روز میگفت میخوام یه

عروسک جدید برا خودم بخرم فرداش میگفت نه یه گاز بزرگ دیدم اونو میخرم یه روز یه چیز دیگه دلش

میخواست خلاصه 31 روزاز عید گذشته بود ولی هنوز نمیدونست با 150 هزار تومن عیدیش چیکار کنه

تا اینکه دیروز ازمن اجازه گرفت با خاله اش بره خرید رفت و با کادو روز مادر برا من برگشت خوشگل مامان برا

من کادو خریده بود اونم نه یکی نه دو تا 4 تا کادو خواهرم میگفت چندساعت طول کشید تا پسند کرد

میگفت همه اش از طرف خودمه یکی رواز طرف ارشیا قبول کن دیروز من ازتمام افراد خانواده کادو گرفتم

عکس کادوهای آیفر رو فعلا نتونستم بگیرم چون دوربین امروز دست همسرم هست فردا ازشون یه عکس

میگیرم یادگاری برا دخترم نگه میدارم امیدوارم روزی دخترخودش براش کادو بخره تا بدونه دخترخوب

داشتن چه نعمتیه و چه حس خوشایندی بهت دست میده وقتی حس میکنی تو قلب دخترت یه جای گنده داری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)