ارشیاارشیا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

عشق های مامان

بدون عنوان

1393/1/29 16:24
نویسنده : لیلا
116 بازدید
اشتراک گذاری

 ارشیا جونم چند روزه تب داشتی و مریض بودی با بابا بردیمت دکتر گفت سرماخوردی برات دارو نوشت

ولی گفت اگر حالش بدتر شد بدید خدا رو هزاران بار شکر تبت بالاتر نرفت ولی چند روز بی حال بودی و

اصلا نمیخندیدی دلم کباب میشد وقتی تن تب دارت رو میدیدم دلم میخواست جای تو من تب کنم هرچند

منم سرماخوردم شدید ولی حاضرم تب و درد تو  رو هم من بکشم فدات شم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهرنوش
29 فروردین 93 0:15
فدای خودتو بچه های نازت لیلا جون لینکت کردم ***** قربونت مهرنوش جون زحمت کشیدی مممنونمممممممممممممم
الهام-Fasele!!!
30 فروردین 93 12:07
عزیز دلم ایشالا خدا حفظش کنه عاشق این بادیه شازده پسرتم ها! ********** ممنونن اویناجونم حفظش کنه قابل نداره عزیزم ادرس بده نوشو برا اوینای خوشگلم بخرم بفرستم